C.N.R.S.
 
Exemples de l'entrée 
StructureSans exempleCompletFormesExemples
FamilleTextesSourcesImpressionAide à la lecture
TRAIRE
  Tri :
5 exemples
 1 Moult se tenirent closement Et li Sarrazin ensement Qu'en VIIJ. jours onques n'issirent, Ne Sarrazin ne descendirent. Et, nompourquant, toudis traioient Engins et canons qu'il avoient, N'en faisoient point de sejour. (MACH., P. Alex., p.1369, 160).
 2 ...lances, sajettes et dars Volent en l'air de toutes pars, Pour nos Crestiens damagier. Mais bien se savoient targier, Car autrement il fussent mort Et occis de piteuse mort. Et aussi moult forment traioient Les nostres qu'en vaissiaus estoient. (MACH., P. Alex., p.1369, 69).
 3 Li roys fist mettre en ordenance Toute sa gent et recueillir, Car il les voloit assaillir ; Mais il ne les pot aprochier Ne grever dedens le rochier, Car il traioient si forment Et si très mervilleusement Que tous ses chevaus ocioient Et à terre les abatoient. (MACH., P. Alex., p.1369, 214).
 4 Il veoient le grant desroy Des annemis Dieu qui traioient À eaus, et pierres leur gettoient Fort et dru et espessement, Et si très felonessement Que ne le vous saroie dire. (MACH., P. Alex., p.1369, 154).
 5 ...mout en i ot d'ochis De chiaus qui par desseure les traioient toudis, Et getoient qualliaus et pieres a devis (Bât. Bouillon C., c.1350, 180).
DMF 2020Robert Martin
 Retour à la page précédente 
Fermer la fenêtre