C.N.R.S.
 
Exemples de l'entrée 
StructureSans exempleCompletFormesExemples
FamilleTextesSourcesImpressionAide à la lecture
RENFORCEMENT1
  Tri :
5 exemples
 1 ...et aussi avons voulu que vous soyez frans et quittes de l'aide que nouvellement avons mis sus pour la conqueste du pays de Guienne et le renforcement des frontieres de nostre dit royaume (Doc. 1406. In : L. Mirot, Le Moy. Âge 21, 1919, 32).
 2 ...et en renforcement de plus cler droit, ceste ducié de Lucembourg fut transportee autentiquement en la main du roy comme sienne (CHASTELL., Chron. IV, D., c.1461-1472, 228).
 3 ...et pour le renforcement de la garde, sont ordonnez quatre escadres de quarante archiers pour chascune escadre (LA MARCHE, Mém., IV, Pièces annexées, 1474,,, 89).
 4 Dont, par manière de renforcement de guet et pour mieulx estre asseuré de leur besongne, pryèrent les seigneurs de Bèvres, de Maingoval et messire Charles de Lalaing qu'ilz vaulsissent aveuc eulx garder la ville. (MOLINET, Chron. D.J., t.1, 1474-1506, 594).
 5 Et pour ce je vous dy que ainsi sagement, subtillement, cautement et doulcement doivent les bonnes dames conseiller et retraire leurs mariz des folyes et simplesses dont elles les voyent embrasez et entechez, et non mye cuidier les tourner par maistrise, par hault parler, par crier a leurs voisins ou par les rues, ou par les blasmer, par elles plaindre a leurs amis et parens, ne par autres voyes de mestrise ; car tout ce ne vault fors engaignement et renforcement de mal en pis. (Ménagier Paris B.F., c.1392-1394, 113).
DMF 2020Robert Martin
Fermer la fenêtre