C.N.R.S.
 
Exemples de l'entrée 
StructureSans exempleCompletFormesExemples
FamilleTextesSourcesImpressionAide à la lecture
QUERELLE
  Tri :
4 exemples
 1 ...et est la villenie a moy, quant vous estes estrangiere, que je ne vous recoif en mon pays plus honnourablement que je ne puis faire ycy. Dont, respondy la dame, roy Elinas, je vous en tien bien pour excusé, et vous pry, se vous ne voulez autre chose, que vous ne laissiez ja a retourner pour ceste querele. (ARRAS, c.1392-1393, 8).
 2 Et lors commanda le roy que Jossellins et son filz feussent tous deux penduz. Et cilz a qui le roy le commanda saisirent tantost Josselin, qui crioit au roy mercy moult piteusement. Et le roy lui dist qu'il confessast la verité de la querele, et, par adventure, il pourroit bien avoir grace. (ARRAS, c.1392-1393, 64).
 3 Ensi Plaisance me plaie, Ou coer m'a mis une plaie Qui trop grandement m'esmaie, Je ne sçai ou je m'en traie Pour avoir ent garison, Fors a ma querele gaie Qui a le fois me resgaie. (FROISS., Par. am., c.1361-1362, 67).
 4 ...ce seroit aumosne de aidier a la damoiselle [que le roi d'Ausay veut avoir par force], sans que les deux freres sceussent qu'il feust de rien tenu a elle. Vrayement, dirent les deux barons, c'est tres saigement besoingnié. Dieux en soit louez ! Or dist l'ystoire que Regnault et Anthoine vindrent a leur pere et a leur mere et leur acointtierent ceste querele, et comment ilz les voulzissent aidier a faire ceste emprise. (ARRAS, c.1392-1393, 151).
DMF 2020Robert Martin
 Retour à la page précédente 
Fermer la fenêtre