C.N.R.S.
 
Exemples de l'entrée 
StructureSans exempleCompletFormesExemples
FamilleTextesSourcesImpressionAide à la lecture
PANETERIE
  Tri :
5 exemples
 1 Aux sommeliers et autres officiers de la paneterie de monseigneur, la somme de 100 frans à eulz donnee par monseigneur et par ses lettres patentes donnees XII d'avril MCCCC et XVIII avant Pasques pour ycelle distribuer egalment entr'eulz selon leur facultez par les maistres d'ostel, contreroleur et panetier de monseigneur (Comptes Etat bourg. M.F., t.2, 1419, 407).
 2 Le premier panetier faict la despence de la paneterie, et se compte soubz luy celle despence par les escroes (LA MARCHE, Mém., IV, Pièces annexées, 1474,,, 20-21).
 3 Quant le prince veult disner et qu'il est couvert, l'huissier de salle va querir le panetier qui doibt servir pour ce jour, et le maine en la paneterie. (LA MARCHE, Mém., IV, Pièces annexées, 1474,,, 21).
 4 Toutes offices, tant de paneterie, Chambre, chappelle et eschançonnerie, Grosse cuysine de commun et de bouche, De garberobe, riche tapisserie, Porte buffetz, drogues, episserie (LA VIGNE, V.N., p.1495, 147).
 5 Qui adont veïst gent de court ! Chascuns a son office accourt, L'un devers la paneterie, Et l'autre en la boutillerie, Li autre vont en la cuisine, Selonc ce que chascuns cuisine. Messagiers et garsons d'estables Dressent fourmes, trestiaus et tables. (MACH., R. Fort., c.1341, 143).
DMF 2020Robert Martin
 Retour à la page précédente 
Fermer la fenêtre