C.N.R.S.
 
Exemples de l'entrée 
StructureSans exempleCompletFormesExemples
FamilleTextesSourcesImpressionAide à la lecture
PAÎTRE
  Tri :
4 exemples
 1 Et s'on t'aportoit a cautelle Ceste viande bonne et belle Et puis tu en mengasses trop, Tu t'ociroies a un cop, Qu'on te donroit a la traverse Après d'une autre si diverse Et si anuieuse a mengier Que tu n'en porroies mengier. Einsi seroies deceüs, Mal gouvernez et mal peüs. Si qu'amis, pren ta soustenance, Mesure et poise en la balance Tant la mauvaise com la bonne. (MACH., C. ami, 1357, 61).
 2 Nos chevaus n'ont paille ne fein, Si que eaus et nous morrons de fein. Et s'est li soudans près de ci, Qui amenra, je vous le di, Par Vc. fois Vc. mil hommes, À si po de gens que nous sommes, Et seront fres et bien peüs ; Si que, sire, trop deçeüs "Seriés de ci demourer, Pour nous tous faire devourer. Car po de chose est, sans doubtance, De nous encontre sa puissance, Meesmement en son païs..." (MACH., P. Alex., p.1369, 102).
 3 Car se je amoie assés plus Que je ne fais Et s'heüsse plus que nus Pris en tous fais, Si suis je norris, refais Et pourveüs Largement, et bien peüs De ses bienfais. (MACH., Les lays, 1377, 433).
 4 De desconfort, de martyre amoureus, De griés soupirs, d'une crueuse ardure, De pleins, de plours, d'un mal tres dolereus Pleins et peüs de triste nourriture, Vuis et geüns d'amoureuse pasture, Vit en morant, dame, li cuers de mi En desirant vostre douce merci. (MACH., Bal., 1377, 542).
DMF 2020Robert Martin
 Retour à la page précédente 
Fermer la fenêtre