C.N.R.S.
 
Exemples de l'entrée 
StructureSans exempleCompletFormesExemples
FamilleTextesSourcesImpressionAide à la lecture
PAIE
  Tri :
4 exemples
 1 ...que ses gens d'armes soient tres bien paiéz afin aussi que moins aient de excusacion de fouler le pays et grever les laboureurs et que quelconques droit ne les puist garder que pugnis ne soient se apres leurs justes paies ilz prennent riens. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 77).
 2 À messire Gerart, seigneur de La Guiche, chevalier banneret, bailli dudit Mascon, la somme de deux mille cens quatre vins six frans trois gros, en prest et paiement à lui fait sur les gaiges de lui et des gens d'armes et de trait de sa compaignie et soubz son estandart, ou nombre de deux cens quatre vins unze paies demie, receuz et passez à monstre audit lieu de Mascon le VIe jour de septembre l'an mil IIIIc et dix huit par messire Hugues de Lenthenne, gruyer du conté de Bourgoingne, à ce commis de madame la duchesse de Bourgoingne, pour estre demourer en garnison en la ville de Mascon pour la seurté et deffense d'icelle (Comptes Etat bourg. M.F., t.2, 1419, 567).
 3 ...la somme de six cens quarante huit frans 5 solz tournois, pour les gaiges de quarante trois paies d'ommes d'armes et ung archier de creue venuz depuis les monstre desdiz sire de Giac et de Thoulonjon (Comptes Etat bourg. M.F., t.2, 1419, 576).
 4 ...entretenir et faire entretenir pour la deffense du païs à l'encontre des routiers appelez Escorcheurs (...) jusques à quatre cens paies de hommes d'armes (Ecorch. Ch. VII, T., 1444, 5).
DMF 2020Robert Martin
 Retour à la page précédente 
Fermer la fenêtre