C.N.R.S.
 
Exemples de l'entrée 
StructureSans exempleCompletFormesExemples
FamilleTextesSourcesImpressionAide à la lecture
MILLIÈME
  Tri :
4 exemples
 1 ...il n'est ne peintre ne masson Qui leur biauté peüst escrire, Ne bouche qui le sceüst dire, Ne cuer qui penser le peüst, N'onques ne fu riens qui sceüst Dire en la millieme partie, Et sans doubte, je ne croy mie Que tel biauté soit terrienne, Eins croy qu'elle est celestienne. (MACH., F. am., c.1361, 199).
 2 Se trestuit cil qui sont et ont esté Et qui seront estoient en acort Qu'il vosissent descrire la grieté Et la doleur que couvertement port, Je sui certeins que en toute leur vie N'en diroient la millemme partie ; Car il n'est cuers qui le peüst penser, N'entendemens humeins considerer Ne le porroit ne savoir proprement, Et tout pour ce que j'aim trop loyaument. (MACH., L. dames, 1377, 63).
 3 ...et comment vous pourray je jamais servir a la milesme partie de ce que a vous suis tenus ? (LA SALE, J.S., 1456, 73).
 4 Si ne diroie le millieme se ne finoie de dire du mal qui ensuit par mauvais conseilliers et gent cedicieurs, si comme perte, d'ame, de corps, d'onneur et tout bien au dit seigneur, destruction de paix et rebellion de subgiéz (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 80).
DMF 2020Robert Martin
Fermer la fenêtre