C.N.R.S.
 
Exemples de l'entrée 
StructureSans exempleCompletFormesExemples
FamilleTextesSourcesImpressionAide à la lecture
MAS
  Tri :
5 exemples
 1 ...en signe de la dicte main mise, fis mectre et apposer à la porte de l'ostel dudit mas qui fu dudit feu Loïs, ung penonceau réal (Aff. Jacques Coeur M., 1453-1457, 195).
 2 À messire Eutasse Le Bougre, prestre, chanone de la chappelle de mondit seigneur à Dijon, la somme de trois cens trante sept frans demi, qui deuz lui estoient pour la vendue d'une maison, ensemble les fons, mes et appartenances d'icelle (Comptes Etat bourg. M.F., t.2, 1418, 159).
 3 Sus, mes enfans, diligenment Alons nous en en Gualilee, Chacun a son mas et contree, Car je me veulx ung peu retraire. (Pass. Auv., 1477, 166).
 4 ..un certain mas de terre, appelée la Chaulme du Queyrouer, duquel mas est la communaulté dudit villaige du Vergier jusques à la montance de cent boissellées de terres ou environ (...). Et pour ce que lesdiz supplians avoient autel droit, partie et porcion èsdictes communaultez comme ledit du Vergier, ilz se transportèrent (...) esdictes chaulmes du Quayrouer et se prindrent à labourer jusques à la moytié de cinq à six boisselées de terre. (Doc. Poitou G., t.12, 1475, 11).
 5 ...et s'en alla traversant par les maix, jardins et chenevieres de la rue par derriere les maisons, sans ce que on le veist (Lettres rémission René II P.D.H., 1489, 185).
DMF 2020Robert Martin
Fermer la fenêtre