C.N.R.S.
 
Exemples de l'entrée 
StructureSans exempleCompletFormesExemples
FamilleTextesSourcesImpressionAide à la lecture
HUITIVE
  Tri :
6 exemples
 1 Donné souz le seel de la prevosté de Paris dessus dite, le lundi aprés les huitives de la Thiphaine, l'an de grace mil CCC et trente (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330, 34).
 2 ...et l'abbé doit la Saint Pierre, la Saint Laurens les huitieves de la mioust et la Saint Berthelemy, a chacunne III s.., et 1 septier de vin ou XII d. (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1331, 45).
 3 Et doit prendre blé en la dite assiete pour tant comme il voudra au premier marchié qui sera après l'uytive de Pasques (Doc. Poitou G., t.1, 1332, 397).
 4 ...c'est assavoir ceste prinse faite pour le pris de deux souls six deniers par.. de chief cens ou fons de terre et pour quarante huit souls par.. de crois de cens ou rente annuelle et perpetuelle par an que les dis Pierre et sa femme et chascun d'euls, par euls, par leurs hoirs et par ceuls qui d'euls auront cause, en sont et seront tenus, promettent et gaigent rendre et paier, chascun an a tous jours, aus dis religieux, a leurs successeurs et aians d'euls cause, c'est assavoir le dit fons de terre a Paris, souz les pilliers en Greve, au jour des huittives de la feste saint Denis, ou mois d'octobre, sur paine de l'amende acoustumee en tel cas (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1371, 422).
 5 ...c'est assavoir chascun quartier de saize deniers par.., que ledit Robert en sera tenuz, gaiga et promist paier par lui, ses hoirs et aians cause, chascun an aus huitives Saint Denis, sur poine d'amende de cens non paié, en l'ostel dudit prieuré de Saint Mandé (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1374, 449).
 6 Et sera le dit Jehan, chascun an, [e]n Greve, le jour des huitieves saint Denys, a recevoir les cens d'iceulz religieus (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1380, 498).
DMF 2020Robert Martin
Fermer la fenêtre