C.N.R.S.
 
Exemples de l'entrée 
StructureSans exempleCompletFormesExemples
FamilleTextesSourcesImpressionAide à la lecture
FASCÉ
  Tri :
4 exemples
 1 ...et fist [Oudars de Renti] devant le porte de le forterece desvoleper sa bannierre qui estoit fassie d'or et d'asur à .I. chief palet, les .II. corons gurnez [Éd : lecture incertaine] à .I. escuchon d'argent enmy le moiienne (FROISS., Chron., [Amiens] D., t.3, c.1375-1400, 1360).
 2 Et les altres freres Thiri portarent les armes parmy Hesbay depart leurs meires : li une, Vileir, d'argent orleit et fasiet de geule, et li altre d'or orleit et fasciet de geule (JEAN D'OUTREM., Myr. histors B.B., t.2, a.1400, 421).
 3 Fesse et fessee et burlee est vngne mesme chose si non pour difference ont III paires de noms qui tous reuiennent a vng comme dessus est dit de bende. Et senefie fesse faiz de grant poix. Et senefie que cellui qui premier les porta en armes estoit homme puissant et soustenant grant faiz de noblesce et voulentiers la portoit et soustenoit comme homme noble et puissant de grant poix et de haulte valeur. Et semblablement hamettes et iumelles ont celle senefiance. (Best. hérald. H.E., c.1435-1450, 501).
 4 Et si y fut le duc de Misgrave, o la baniere du roy de Honguerie, qui estoit faissee de VIIJ pieces de geulles et d'argent (LA SALE, J.S., 1456, 212).
DMF 2020Béatrice Stumpf
Fermer la fenêtre