C.N.R.S.
 
Exemples de l'entrée 
StructureSans exempleCompletFormesExemples
FamilleTextesSourcesImpressionAide à la lecture
ENREDERIE
  Tri :
4 exemples
 1 Et seoient là plus par errederie que pour cose que li chastiaus vausist quatre fois, ne toutes les signouries qui au chastiel apendoient, mais tous les jours il le quidoient avoir à volenté (FROISS., Chron. L., III, c.1375-1400, 347).
 2 Le conte, qui s'estoit indignez grandement de ce que Camdos avoit but devant luy, ne vouloit boire, mais dist à l'escuier qui tenoit la couppe par maniere d'errederie : " Va et se dy à ton maistre Camdos qu'il boive. " -- " Pour quoy ", dist l'escuier, " y yroi-ge ? Il a but ; buvez puisque on le vous offre, et, se vous ne buvez, par saint George, je le vous jetteray parmy le visaige." (FROISS., Chron. D., p.1400, 20).
 3 ...pour asaut que on lor fesist, onques ne s'esbahirent, mais furent tousjours gens tous reconfortés, non que li dus de Normendie se tenist la pour cose que li castiaus de Agillon vausist, fors que par droite herredrie et merancolie (FROISS., Chron. D., p.1400, 748).
 4 ...et se il euissent abatu otant les errederies, demandes, requestes, calenges et oppinions dou roi d' Engleterre que il les ont eslevé, de la guerre n'euist riens esté (FROISS., Chron. D., p.1400, 351).
DMF 2020Pierre Cromer
Fermer la fenêtre