C.N.R.S.
 
Exemples de l'entrée 
StructureSans exempleCompletFormesExemples
FamilleTextesSourcesImpressionAide à la lecture
ENCLORE
  Tri :
6 exemples
 1 Quant cil qui estoient sus le porte veirent le grant meschief, il eurent paour de perdre le chastiel ; si laissièrent avaler le grant restiel et encloirent le chevalier dehors et aucuns de leurs compagnons qui se combatoient fortement à chiaus de dehors. (FROISS., Chron. L., II, c.1375-1400, 92).
 2 Si se rendirent salve lors corps, lors fenmes et lors enfans, vosissent ou non les gens d'armes et les saudoiiers qui dedens estoient, liquel se retraissent ou chastiel, et la dedens s'encloirent. (FROISS., Chron. D., p.1400, 680).
 3 Si l'encloirent de toutes pars et le prissent et le missent jus dou coursier (FROISS., Chron. D., p.1400, 332).
 4 Adont vinrent les aultres deus batailles, qui estoient en enbusqe, et encloirent les François. (FROISS., Chron. D., p.1400, 542).
 5 Entrués que li rois d'Engleterre ordonnoit ses besongnes et asambloit ses gens, li Englois qui estoient demoret en Bretagne dalés la contesse de Montfort, s'en vinrent mettre le siege devant la chité de Rennes, et encloirent dedens des bons chevaliers et esquiers qui vaillanment s'i porterent. (FROISS., Chron. D., p.1400, 577).
 6 Et s'ordonnèrent bien et sagement et s'encloirent de leurs arciers ; et puis nagièrent à plain voile. (FROISS., Chron. L., III, c.1375-1400, 8).
DMF 2020Pierre Cromer
 Retour à la page précédente 
Fermer la fenêtre