C.N.R.S.
 
Exemples de l'entrée 
StructureSans exempleCompletFormesExemples
FamilleTextesSourcesImpressionAide à la lecture
CONTINUATION
  Tri :
3 exemples
 1 Tous lesquieulx, veues les confessions cy-dessus escriptes, faites par un chascun desdiz prisonniers, la matiere dont question est, les perseveracions et continuacions d'icelles poisons par eulx prises, jettées et mises esdiz puis et fontaynnes, et l'estat d'iceulx prisonniers (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 469).
 2 Tous lesquieulx, veu l'estat dudit prisonnier, les confessions par lui faites, les reiteracions, multiplicacions et continuacions, avec la valeur desdiz larrecins par lui faiz, commis et perpetrez, delibererent et furent d'oppinion que l'en ne le povoit espargnier qu'il, pour ses demerites, ne feust excecutez comme larron (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 76).
 3 Certainement les juges humains pevent punir les sorciers et ydolatres selon leur povoir, et est vérité que plusieurs pour telle cause ont esté condamnez à mort et en chartre, pour ce que telz gens sont mauvais chrestiens, et par telles continuacions s'ensuivent hérésies (Doc. 1408. In : MONSTRELET, Chron. D.-A., t.1 c.1425-1440, 315-316).
DMF 2020Robert Martin
 Retour à la page précédente 
Fermer la fenêtre