C.N.R.S.
 
Exemples de l'entrée 
StructureSans exempleCompletFormesExemples
FamilleTextesSourcesImpressionAide à la lecture
CHEVRONNÉ
  Tri :
3 exemples
 1 Et avoient par villes et par casteleries parures senlables pour recongnoistre l'un l'autre ; une compaignie, cotes faissies de gaune et de bleu (...) li autres cheveronnet de blanc sus une cote bleue. (FROISS., Chron. R., XI, c.1375-1400, 44).
 2 Cheuron et cheuronnee est vne mesme chose si non de nom pour difference lequel entretient et lye la maison et soustient la couuerture pour la garder. Et senefie que cellui qui premier les porta en armes estoit liant de loyalle amour et entretenoit haultesce et noblesce de toute noble maison et qui soustenoit grant mise pour noblesce soustenir et garder d'enfonture comme le cheuron fait la maison et pour soustenir la couuerture de noblesce souffroit tres grant paine. (Best. hérald. H.E., c.1435-1450, 501).
 3 ...le seigneur de Saint-Bonnet estoit vestu de sa cotte d'armes, salade en teste, ayant bavière, sa hache en ses mains ; et estoient ses armes escartelées, le premier quartier d'azur à une croix d'or ancrée, et le second quartier, chevronné d'or et d'azur avec une bordure de gueules. (Faits Lalaing K., c.1470, 220).
DMF 2020Robert Martin
Fermer la fenêtre