C.N.R.S.
 
Exemples de l'entrée 
StructureSans exempleCompletFormesExemples
FamilleTextesSourcesImpressionAide à la lecture
CERF
  Tri :
4 exemples
 1 Autre maniere y a de chienz sages qui s'apellent cerfs baus muz. Cerfs s'apellent, pour ce qu'ilz ne chascent autre beste fors que le cerf. Baus s'apellent, pour ce qu'ilz sont baus et bons et sages pour le cerf. Muz s'apellent pour ce que, si un cerf vient ou change, ilz iront aprés, mes ilz ne diront mot tant comme il sera avec le change. Et, quant il sera hors dou change, adonc crieront ilz et chasceront et prendront le cerf bien et parfaitement et arreement parmi tout change. (GAST. PHÉBUS, Livre chasse T., 1387-1389, 133).
 2 Autre maniere y a de chienz sages qui s'apelent cerfs baus restifz. Ces chienz ne chascent aussi autre beste fors que cerf, et pour ce s'apelent cerfz. Baus s'apelent, pour ce qu'ilz sont baus et bons et sages pour le cerf. Restifz s'apelent, pour ce que, se un cerf vient en mi le change, ilz s'aresteront et demourront touz coiz et atendront leur maistre. (GAST. PHÉBUS, Livre chasse T., 1387-1389, 134).
 3 ...une autre selle de veluiau vermeil ouvrée de broderie à cerfs volans et à anneaux. (Ch. VI, D., t.2, 1422, 394).
 4 ...il trouva grant foison de haultes forests non habitees, et en aucuns lieux, grant foison de sauvagine, comme cerfs, bisches, dains, chevreulx, porcs, et autres bestes sauvaiges (ARRAS, c.1392-1393, 76).
DMF 2020Robert Martin
 Retour à la page précédente 
Fermer la fenêtre