C.N.R.S.
 
Exemples de l'entrée 
StructureSans exempleCompletFormesExemples
FamilleTextesSourcesImpressionAide à la lecture
CELUI
  Tri :
3 exemples
 1 Toutes les quelles choses dessus dites et chascune d'icelles les diz preneurs et chascun pour le tout promistrent par leurs sermens et par la foy de leurs corps a faire tenir, enteriner et acomplir bien et loyalment, sanz venir en contre jamés a nul jour (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1331, 37).
 2 ...et enseurquetout, la dite venderresse fist et establi sanz aucun rapel le devantdit Mahy, son mary, son procureur et certain messagé especial, auquel elle donna et ottroia plain pooir, auctorité et mandement especial de soy dessaisir de la dite rente vendue es mains des gens dudit nostre seigneur le roy, pour elle et en son nom, et de faire en soufisamment saisir par icelles les diz acheteurs, et de faire toutes autres choses a cestes neccessaires et convenables. (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1333, 54).
 3 A ces trois quantités sont en la trinité Dieu createur trois aultres qui sont respondantes a icelles esquelles les personnes divines sont equales et pareilles, c'est a scavoir eternité sans commencement et fin en estre ou en essence, grandeur sans mesure et vertu en pouoir toutes choses. (Somme abr., c.1477-1481, 128).
DMF 2020Robert Martin
 Retour à la page précédente 
Fermer la fenêtre