C.N.R.S.
 
Exemples de l'entrée 
StructureSans exempleCompletFormesExemples
FamilleTextesSourcesImpressionAide à la lecture
ACCENSEMENT
  Tri :
3 exemples
 1 Derechief fust accordé que les planchaiges, les vendes et les coustumes de veissiaus et des nez qui entreront la dite chenau demouront à nous (...) sauve les planchaiges et les vendes des veissiaus qui metterient planche et serient venduz dedans leur terre, les quiex seroient leurs, et les acensamenz des pescheries seroient nostres, si comme nous les avons acoustumé. (Doc. Poitou G., t.1, 1333, 415).
 2 Et fu fait cest present ascencement tout pour le pris et somme de quatorze livres par. de crois de cens ou rente annuel et perpetuel, pour toutes choses que lesdis preneurs, leurs hoirs ou ceulx qui de euls auront cause, en sereont tous les ans tenus rendre et paier en et sus la meson dessus dite aux quatre termes en la ville de Paris acoustumés (Doc. 1352. In : Bibl. Éc. Chartes 139, 1981, 64).
 3 De Laurens Evrard, boulenger, demourant à Paris en la rue de la Harpe, pour le rachat de 24 s. p. de rente, à quoy il avoit prins par ascencement de Germain Paillart et sa femme deux maisons entretenans seans à Paris (Comptes Paris V.L.D., t.1, 1446-1447, 488).
DMF 2020Jean-Loup Ringenbach
Fermer la fenêtre