C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tante dans le DÉCT 
12 attestations 
 Page /2 

[1] " N'i a nul qui la novele oie qui hors de la tante ne saille et a l'ancontre ne lor aille, et Kex dit au roi, son seignor : "Or en a le pris et l'enor messire Gauvains, vostre niés. (Pe, 378a)
[2] La ot tante vermoille ansaigne et tante guinple et tante manche, et tante bloe et tante blanche, qui par amors furent donees ; (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 8f)
[3] La ot tante vermoille ansaigne et tante guinple et tante manche, et tante bloe et tante blanche, qui par amors furent donees ; (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 8f)
[4] La ot tante vermoille ansaigne et tante guinple et tante manche, et tante bloe et tante blanche, qui par amors furent donees ; (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 8f)
[5] La ot tante vermoille ansaigne et tante guinple et tante manche, et tante bloe et tante blanche, qui par amors furent donees ; (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 8f)
[6] La ot tante vermoille ansaigne et tante guinple et tante manche, et tante bloe et tante blanche, qui par amors furent donees ; (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 8f)
[7] tant i ot lances aportees d'azur et de sinople taintes, d'or et d'argent en i ot maintes, maintes en i ot d'autre afeire, mainte bandee, et tante veire. (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 8f)
[8] tant blazon, et tant hauberc blanc, tante espee a senestre flanc, tanz boens escuz fres et noviax, d'azur et de sinople biax, et tant d'argent a bocles d'or ; (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 8f)
[9] Alez i tost et se li dites qu'a lui vos anvoie et presante cil qu'il hersoir dedanz sa tante reçut a joie et herberja, et, gardez, ne li celez ja de quel poinne je ai mis hors et vostre amie et vostre cors. (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 18a)
[10] des cofres fet les cierges treire, si les alument par la tante. (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 20b)

12 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre