C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de taille dans le DÉCT 
8 attestations 
 Page /1 

[1] Et a ce jor que il seroient Conquis et vaincu an bataille, Quites seroit de ceste taille Et nos seriens delivrees, Qui a honte somes livrees Et a dolor et a meseise ; (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 99d)
[2] Vers lui cort, que prendre le cuide, Mes Lanceloz bien se porcuide, Car a s'espee qui bien taille Li a fet tele osche an s'antraille Dom il ne respassera mais, Einz iert passez avrix et mais, Que le nasal li hurte as danz Que trois l'en a brisiez dedanz. (CHR. DE TROYES, Lancelot, 1177, 53f)
[3] Et les robes que il vestoient D'un drap et d'une taille estoient, D'un sanblant et d'une color. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 55c)
[4] Mes je dot mout que ge n'i faille, Car tant en est riche la taille N'est mervoille se je i fail, Et si metrai tot mon travail A dire ce que moi an sanble. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 57a)
[5] .I. mestre ai que j'en vuel proier, Qui mervoilles taille et deboisse. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 74c)
[6] Mosterra li ce qu'il a fait, Se lui plest que avoec lui aille La ou il oevre et point et taille, Tot seul a seul, sanz plus de gent. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 74f)
[7] le gastel et le vin lor baille, .i. fromage lor pere et taille. (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 13a)
[8] En la sale ot .ii. faudestués d'ivoire, blans et biax et nués, d'une meniere et d'une taille. (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 26b)

Fermer la fenêtre