C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de sant dans le DÉCT 
13 attestations 
 Page /2 

[1] Et s'est si pres que il l'ot plaindre De la destrece que il sant. (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 82f)
[2] Qant cil sant l'eve, si tressaut ; (CHR. DE TROYES, Lancelot, 1177, 30a)
[3] Desheitiez sui, ne mal ne sant Fors del duel qu'au cuer me descent. (CHR. DE TROYES, Lancelot, 1177, 43c)
[4] Mes si estoit tranchanz li fers Que del doi mame jusqu'as ners La premiere ongle* s'an creva, Et de l'autre doi se trancha La premerainne jointe tote, Et del sanc qui jus an degote Ne des plaies nule ne sant Cil qui a autre chose antant. (CHR. DE TROYES, Lancelot, 1177, 44e)
[5] Et quant il se sant domagié De sa destre qu'il a perdue, Dist que chier li sera vandue S'il an puet leu ne aise avoir, Ne remanra por nul avoir, Car tant a duel et ire et rage Qu'a bien petit que il n'anrage Et mout po prise son afeire S'un malvés geu ne li puet feire. (CHR. DE TROYES, Lancelot, 1177, 53f)
[6] Amors celi li represante Por cui se sant si fort grevé, Que de son cuer l'a eslevé Ne nel lesse an lit reposer : Tant li delite a remanbrer La biauté et la contenance Celi, ou n'a point d'esperance Que ja biens l'an doie venir. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 56c)
[7] Fos est qui sant anfermeté, Qui n'an quiert aïde et santé Se il la puet trover nul leu. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 56d)
[8] Je sant le mien mal si grevain Que ja n'an avrai garison Par mecine, ne par poison Ne par herbe ne par racine. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 56d)
[9] Et se max puet estre qui pleise, Mes enuiz est ma volantez Et ma dolors est ma santez, Ne ne sai de coi je me plaigne, Car rien ne sant don max me vaingne, Se de ma volanté ne vient. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 65e)
[10] De la poison .i. grant tret boit, Et maintenant la force sant Qui del chief el cors li descent Et del cors li remonte el chief Et le cerche de chief an chief ; (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 66d)

13 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre