C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de sagremors dans le DÉCT 
11 attestations 
 Page /2 

[1] A l'uis de la chanbre defors Fu Didonez et Sagremors Et Kex et messire Gauvains, Et si i fu messire Yvains Et avoec ax Qualogrenanz, Uns chevaliers mout avenanz, Qui lor a comancié un conte, Non de s'annor, mes de sa honte. (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 79e)
[2] C'est Sagremors li Desreez. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 71e)
[3] Toz estanduz chiet Sagremors ; (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 71e)
[4] Sagremors prison li fiance. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 71e)
[5] " Tot maintenant Sagremors cort au tref le roi et si l'esvoille. (Pe, 376f)
[6] Tantost comande Sagremors qu'an li traie son cheval hors, et ses armes redemanda. (Pe, 376f)
[7] A ce que li uns l'autre ancontre, Sagremors sa lance peçoie ; (Pe, 377a)
[8] Et Kex, qui onques ne se pot tere de felenie dire, s'an gabe et dist au roi : "Biau sire, veez con Sagremors revient. (Pe, 377a)
[9] Aprés fu Caradué Briebraz, uns chevaliers de grant solaz, et Caverons de Roberdic, et li filz au roi Quenedic, et li vaslez de Quintareus, et Ydiers del Mont Delereus, Galeriez et Quex d'Estraus, Amauguins et Galez li Chaus, Gilflez, li filz Do, et Taulas, qui onques d'armes ne fu las, et uns vassax de grant vertu, Loholz, li filz le roi Artu, et Sagremors li Desreez, cil ne doit pas estre obliez, ne Bedoiers li conestables, qui mout sot d'eschas et de tables, ne Bravaïns, ne Loz li rois, ne Galegantins li Galois. (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 6c)
[10] Girflez, li filz Do, et Yvains et Sagremors li Desreez ces de la ont tex conreez que tresqu'es portes les anbatent ; (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 9b)

11 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre