C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de praingne dans le DÉCT 
7 attestations 
 Page /1 

[1] Loez li tuit que seignor praingne, Einz que la costume remaingne Qui an cest chastel a esté Plus de .lx. anz a passé. (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 87c)
[2] Mes comant que la chose praingne, Quant vos plest que je vos apraingne Par quel non je sui apelez, Ja mes nons ne vos iert celez : Gauvains ai non, filz au roi Lot. (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 103b)
[3] Boens ne mauvés ne vos en ost Que chascuns ses armes ne praingne, Cil de Gales et de Bretaingne Et d'Escoce et de Cornoaille, Car de par tot sanz nule faille Fu an l'ost grant force creüe. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 59e)
[4] Chevalier devant lui n'encontre Que il ne le praingne et abate. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 71e)
[5] Bien vialt qu'il praingne a son pleisir Quanqu'il voldra por lui servir, Ou soit d'argent ou de tresor ; (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 73c)
[6] A ce metez antente et cure Que feite soit an tel meniere Et la sepouture et la biere Que je n'i muire ne estaingne, Ne ja nus garde ne s'an praingne, Et si me querez tel repeire, La nuit, quant vos m'an voldroiz treire, Que ja nus fors vos ne me voie Ne nule riens ne me porvoie Dont j'aie mestier ne besoing Fors vos, cui je m'otroi et doing. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 74b)
[7] Bien lor* an praingne ou mal l'an chiee, ne lor anquiert ne ne demande. (Pe, 373b)

Fermer la fenêtre