C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ovrir dans le DÉCT 
9 attestations 
 Page /1 

[1] Une chanbrete iqui delez Oï ovrir ; (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 83b)
[2] Et il lor comande a ovrir Les mantiax et les chiés lever, Et dit : "Ne vos doit pas grever Ce que je vos comant a feire, C'un franc home mout deboneire Nos a Dex et boene aventure Ceanz doné, qui m'aseüre Qu'il se conbatra au jaiant. (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 94d)
[3] Car .vii. homes mout forz et granz I covandroit au descovrir, Qui la tonbe voldroit ovrir, Qu'ele est d'une lame coverte. (CHR. DE TROYES, Lancelot, 1177, 34c)
[4] Et lors se poïst bien prisier Qui sanz malmetre et sanz brisier Ovrir ne desjoindre seüst Rien que Jehanz fet i eüst. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 77b)
[5] La premiere chose qu'il fist, Ala Jehan la porte ovrir. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 77c)
[6] Lors vet Jehanz ovrir un huis Tel que je ne sai ne ne puis La façon dire ne retraire. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 78a)
[7] Qant Fenice vit l'uis ovrir Et le soloil leanz ferir, Qu'ele n'avoit pieça veü, De joie a tot le san meü, Et dit c'or ne quiert ele plus, Qant el puet issir de reclus, N'aillors ne se quiert herbergier. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 78a)
[8] Lors comancent pertuis ovrir, que, quantque ele mialz se cuevre, .i. pertuis clost et .c. an oevre. (Pe, 375a)
[9] Chiés le Roi Pescheor alas, si veïs la lance qui sainne, et si te fu lors si grant painne d'ovrir ta boche et de parler que tu ne poïs demander por coi cele gote de sanc saut par la pointe del fer blanc ! (Pe, 378d)

Fermer la fenêtre