C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de overte dans le DÉCT 
8 attestations 
 Page /1 

[1] Si tost s'an fuit, com il s'apansse, Vers son chastel, toz esleissiez, Et li ponz li fu abeissiez Et la porte overte a bandon ; (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 82e)
[2] Ferme la trueve, si apele, Et li portiers overte l'a Si tost c'onques n'i apela .I. mot aprés le premerain. (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 97b)
[3] Ja mes, se je ne le comant Et mes consauz ne le m'aporte, Ne vos iert overte ma porte, Einz remanroiz en ma prison. (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 101b)
[4] S'ont trovee la sale overte, Qui de tiules estoit coverte. (CHR. DE TROYES, Lancelot, 1177, 30f)
[5] et an li aporte, et overte li fu la porte, si l'arment et monter le font sor .i. cheval que il li ont aparellié anmi la place. (Pe, 369a)
[6] les prisons et les chevax rant et si les baille maintenant a ces qui mestier en avoient, tant que les granz batailles voient qui tot le val orent monté, et il furent .v.c. conté estre les mil sergenz qui vindrent, qui grant partie del chanp tindrent vers la porte qui fu overte. (Pe, 370b)
[7] " Messire Gauvains a droiture tantost li paie sa desserte, si le fiert de la paume overte, a ce qu'il ot le braz armé et del ferir grant volanté, si qu'il versse et la sele vuide ; (Pe, 386d)
[8] il truevent overte la porte, si s'an vont que nus nes areste. (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 19c)

Fermer la fenêtre