C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ot dans le DÉCT 
821 attestations 
 Page /83 

[1] Si ot de tex cui mout greva Et qui mout grant parole an firent, Por ce que onques mes nel virent A si grant feste an chanbre antrer Por dormir ne por reposer ; (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 79e)
[2] Mout i ot voie felenesse, De ronces et d'espines plainne ; (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 80b)
[3] Se tant i ot, plus n'i ot pas. (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 80b)
[4] Se tant i ot, plus n'i ot pas. (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 80b)
[5] Je descendi, qu'il n'i ot el, Car mestier avoie d'ostel ; (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 80b)
[6] N'en ot, piece a, nul herbergié. (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 80c)
[7] Je m'aprochai vers le vilain, Si vi qu'il ot grosse la teste Plus que roncins ne autre beste, Chevox mechiez et front pelé, S'ot pres de .ii. espanz de lé, Oroilles mossues et granz Autiex com a uns olifanz, Les sorcix granz et le vis plat, Ialz de çuete et nes de chat, Boche fandue come lous, Danz de sengler aguz et rous, Barbe rosse, grenons tortiz, Et le manton aers au piz, Longue eschine torte et boçue. (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 80d)
[8] Je m'aprochai vers le vilain, Si vi qu'il ot grosse la teste Plus que roncins ne autre beste, Chevox mechiez et front pelé, S'ot pres de .ii. espanz de lé, Oroilles mossues et granz Autiex com a uns olifanz, Les sorcix granz et le vis plat, Ialz de çuete et nes de chat, Boche fandue come lous, Danz de sengler aguz et rous, Barbe rosse, grenons tortiz, Et le manton aers au piz, Longue eschine torte et boçue. (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 80d)
[9] Apoiez fu sor sa maçue, Vestuz de robe si estrange Qu'il n'i avoit ne lin ne lange, Einz ot a son col atachiez .II. cuirs, de novel escorchiez, Ou de .ii. tors ou de .ii. bués. (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 80e)
[10] Ne sai s'il me voloit tochier Ne ne sai qu'il voloit enprendre, Mes je me garni de desfandre Tant que je vi que il estut En piez toz coiz ne ne se mut, Et fu montez desor .i. tronc, S'ot bien .xvii. piez de lonc ; (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 80e)

821 attestations 
 Page /83 
Fermer la fenêtre