C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de novel dans le DÉCT 
15 attestations 
 Page /2 

[1] Apoiez fu sor sa maçue, Vestuz de robe si estrange Qu'il n'i avoit ne lin ne lange, Einz ot a son col atachiez .II. cuirs, de novel escorchiez, Ou de .ii. tors ou de .ii. bués. (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 80e)
[2] Cil qui fist d'Erec et d'Enide, Et les comandemanz d'Ovide Et l'art d'amors an romans mist, Et le mors de l'espaule fist, Del roi Marc et d'Ysalt la blonde, Et de la hupe et de l'aronde Et del rossignol la muance, .I. novel conte rancomance D'un vaslet qui an Grece fu Del linage le roi Artu. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 54b)
[3] De novel somes adobé, Ancor n'avomes fet estrainne A chevalier ne a quintainne. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 59a)
[4] Cligés avoec le roi demore Desi qu'au novel tans d'esté, S'a par tote Bretaingne esté Et par France et par Normandie, S'a fet mainte chevalerie, Tant que bien s'i est essaiez ; (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 73b)
[5] Li carz li afuble .i. mantel d'escarlate, fres et novel ; (Pe, 372d)
[6] Aïrié m'an, que droit en oi, dis d'aveinne ne mangeroit ses palefroiz ne ne seroit ferrez ne seniez de novel, n'avroit ne cote ne mantel autre que avoit a cele ore tant que ge venisse au desore de celui qui l'ot esforciee, et mort et la teste tranchiee. (Pe, 375e)
[7] De quanque a prodome estuet fu messire Gauvains serviz : ploviers et feisanz et perdriz et veneison ot au soper, et li vin furent fort et cler, blanc et vermoil, novel et viez. (Pe, 388c)
[8] " Et li vaslez en es le pas vers unes estables l'an mainne et si an tret fors et amainne chaceors gras et sejornez, don li uns estoit atornez por chevauchier et por errer, qu'il ot fet de novel ferrer, qu'il n'i failloit sele ne frains. (Pe, 394d)
[9] Au jor de Pasque, au tans novel, a Quaradigan, son chastel, ot li rois Artus cort tenue. (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 1a)
[10] Ses mautalanz li renovele, le chevalier par ire apele : « Vassax, fet il, tot de novel a la bataille vos rapel; (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 4c)

15 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre