C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de mut dans le DÉCT 
9 attestations 
 Page /1 

[1] Ne sai s'il me voloit tochier Ne ne sai qu'il voloit enprendre, Mes je me garni de desfandre Tant que je vi que il estut En piez toz coiz ne ne se mut, Et fu montez desor .i. tronc, S'ot bien .xvii. piez de lonc ; (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 80e)
[2] Quequ'il manja, devant lui jut Ses lyons, c'onques ne se mut ; (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 92d)
[3] Ne puis l'ore qu'il s'aparçut Ne se torna ne ne se mut De vers li ses ialz ne sa chiere, Einz se desfandoit par derriere. (CHR. DE TROYES, Lancelot, 1177, 41a)
[4] Qant cil tint la terre an sa main, Li rois Artus mut l'andemain, La reïne et ses dameiseles. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 55e)
[5] Onques uns seus d'ax ne se mut Tant qu'a leisir furent armé. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 60d)
[6] A siege a ci devant esté tot .i. iver et .i. esté Anguinguerrons, qu'il ne se mut, et tot adés sa force crut, et la nostre est amenuisiee et nostre vitaille espuisiee, que il n'en a ceanz remeis don se poïst repestre un eis, si somes a tant antreset que demain, se Dex ne le fet, li sera cist chastiax randuz, qui ne puet estre desfanduz, et je avoec come cheitive. (Pe, 368d)
[7] Mout fu or la bataille griés et perilleuse sainnemant, que tot ausi heitieemant s'an retorne com il i mut, c'onques d'autrui cop ne reçut n'autres de lui cop ne santi n'onques de rien ne desmanti. (Pe, 378a)
[8] Li uns vers l'autre ne se mut tant qu'Erec respondu li ot trestot quanque dire li plot. (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 23b)

Fermer la fenêtre