C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de menoient dans le DÉCT 
6 attestations 
 Page /1 

[1] Mes Cligés seus en une engarde Remest, que nus ne s'an prant garde, Tant que les .xii. qui aloient Vit, et celi qu'il an menoient Tot le grant cors et les galos. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 67f)
[2] Devant avoit gent secorciee qui vindrent tote la chauciee, garçons a pié qui chiens menoient, et vaneor aprés venoient qui portoient espiez tranchanz ; (Pe, 382c)
[3] et quant presantez lor avroient les somiers que il lor menoient, l'or et l'argent et les besanz, et toz les riches garnemanz qui estoient dedanz les males, an son rëaume d'Estre-Gales amenassent a grant enor et la dame et le seignor. (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 6f)
[4] Seule la leisse et seus s'an va, tant que la pucele trova qui par le bois aloit criant por son ami que dui jaiant avoient pris, si l'an menoient ; (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 17b)
[5] li chevalier qui la menoient antre lor braz la retenoient. (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 18e)
[6] Li rois Evrains ot les noveles, que tex genz a sa cort venoient qui grant conpaignie menoient et bien resanbloit au hernois que lor sires fust cuens ou rois. (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 21e)

Fermer la fenêtre