C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de gras dans le DÉCT 
6 attestations 
 Page /1 

[1] Einz l'a tot adés regardé Tant qu'il ot de son gras lardé Tant mangié que il n'en vost plus. (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 92e)
[2] Et quant il ont grant piece alé, S'ont .i. escuier ancontré Qui venoit trestot le chemin Les granz galoz sor .i. roncin Gras et reont com une pome. (CHR. DE TROYES, Lancelot, 1177, 35f)
[3] Tant que* Anguinguerrons le voit, si se fet armer a esploit et vint vers lui plus que le pas sor un cheval et fort et gras, et dit : "Vaslez, ça qui t'anvoie ? (Pe, 369b)
[4] " Et li vaslez en es le pas vers unes estables l'an mainne et si an tret fors et amainne chaceors gras et sejornez, don li uns estoit atornez por chevauchier et por errer, qu'il ot fet de novel ferrer, qu'il n'i failloit sele ne frains. (Pe, 394d)
[5] Mout li tint bien son covenant qu'il li anvea maintenant .v. somiers sejornez et gras, chargiez de robes et de dras, de boqueranz et d'escarlates, de mars d'or et d'argent an plates, de veir, de gris, de sebelins, et de porpres et d'osterins. (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 6e)
[6] Nel di pas por vos losangier, li gastiax est de boen fromant, ne rien nule ne vos demant, boen vin ai et fromage gras, blanche toaille et biax henas. (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 12f)

Fermer la fenêtre