C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de fant dans le DÉCT 
9 attestations 
 Page /1 

[1] Le cuir li fant desus la coste, De la longe .i. lardé li oste ; (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 92d)
[2] A ce cop, li lyons se creste, De son seignor eidier s'apreste, Et saut par ire et par grant force, S'aert et fant con une escorce, Sor le jaiant, la pel velue, Si que desoz li a tolue Une grant piece de la hanche ; (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 95c)
[3] An l'estor est aprés son frere Et aprés son seignor venuz, Qui mout bien s'i est maintenuz An la meslee une grant piece, Qu'il ront et fant et si depiece Escuz et lances et haubers. (CHR. DE TROYES, Lancelot, 1177, 36b)
[4] Cil li revet tel cop doner Que sa lance fet estroner, Si que trestote esclice et fant. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 61c)
[5] Cui il consiust, parmi le fant. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 61e)
[6] A son col pant par les enarmes .I. escu d'un os d'olifant, Tel qui ne peçoie ne fant Ne n'i ot color ne pointure. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 69b)
[7] l'espee contreval descent, l'escu jusqu'a la bocle fant, et del hauberc lez le costé li a plus d'un espan osté. (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 4d)
[8] Sor l'escu fiert de tel aïr que d'un chief en autre le fant, ne li haubers ne li desfant : enmi le piz le fraint et ront, et de la lance li repont pié et demi dedanz le cors. (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 11f)
[9] si le fiert parmi la cerviz que desi es arçons le fant, la boele a terre an espant, et li cors chiet toz estanduz, qui fu an .ii. mitiez fanduz. (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 17e)

Fermer la fenêtre