C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de fain dans le DÉCT 
10 attestations 
 Page /2 

[1] Les cos gresles et les vis pales De fain et de meseise avoient. (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 99b)
[2] Toz jorz serons povres et nues, Et toz jorz fain et soif avrons ; (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 99d)
[3] Li cheval ont avoinne et fain Et la litiere enjusqu'au vantre. (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 99e)
[4] " Li vaslez a son cuer ne met rien nule de ce que il ot, mes de ce que jeüné ot moroit de fain a male fin. (Pe, 363e)
[5] Por la fain qui formant l'angoisse, .i. des pastez devant lui froisse et manjue par grant talant, et verse an la cope d'argent del vin, qui n'estoit pas troblez, s'an boit sovant et a granz trez et dit : "Pucele, cist pasté ne seront hui par moi gasté. (Pe, 363e)
[6] au col au chevalier l'a mis, et uns autres a establé son cheval la ou il n'ot blé ne fain ne fuerre se po non, que il n'estoit an la meison. (Pe, 367e)
[7] Dedanz les murs de Biaurepere n'a que boivre ne que mangier, si sont foible li chevalier, et nos somes et fort et sain, si n'avomes ne soif ne fain, si porrons grant estor sofrir se cil dedanz osent issir a nos ça defors asanbler. (Pe, 370a)
[8] Mes je me mervoil de grant fin d'une chose que je esgart, que l'an porroit, se Dex me gart, chevalchier, ce tesmoingne l'an, .xxv. liues an cest san tot droit ensi con vos venez c'uns ostex n'i seroit trovez qui fust boens et leax et sains, et vostre chevax a si plains les flans et le poil aplaignié, qui l'eüst lavé et paingnié et fet lit d'aveinne et de fain, n'eüst il mialz le vantre plain ne plus bel le col et le vis. (Pe, 374a)
[9] Cers chaciez qui de soif alainne ne desirre tant la fontainne, n'espreviers ne vient a reclain si volantiers quant il a fain, que plus volantiers n'i venissent, einçois que il s'antretenissent. (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 8e)
[10] Cil mangierent qui fain avoient, et del vin volantiers bevoient. (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 13a)

Fermer la fenêtre