C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de estoie dans le DÉCT 
14 attestations 
 Page /2 

[1] Et il me dist tot maintenant, Plus de .vii. foiz en un tenant, Que beneoite fust la voie Par ou leanz entrez estoie. (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 80b)
[2] Et disoient c'onques mes hom N'an eschapa, que il seüssent Ne que il oï dire eüssent, De la don j'estoie venuz, Qu'il n'i fust morz ou retenuz. (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 81e)
[3] Se je vos ai presté del mien, Bien m'en avez randu le conte, Et del chetel et de la monte, Que larges estiez del rendre Plus que je n'estoie del prendre. (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 103b)
[4] N'estoie pas de Grece fors, Car mes cuers i estoit venuz, Por cui je sui ça revenuz. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 73d)
[5] Un jor el bois alez estoie et ceste dameisele avoie lessiee an .i. mien pavellon, et n'amoie rien se li non, tant que par avanture avint que uns vaslez del bois revint. (Pe, 375d)
[6] Et je estoie si pansis d'un pansé qui mout me pleisoit ; (Pe, 377e)
[7] -Dame, fet il, bien vos an croi que ençois que ge vos veïsse ne me chaloit que ge feïsse, tant estoie maz et dolanz. (Pe, 391a)
[8] que voir il n'an porteroit point de la teste, se gel tenoie et ge au desore an estoie ausi con de vos ci elués, que ge ne li tranchasse lués la teste au mains, tant par le haz. (Pe, 393b)
[9] car il me fist si grant enui qu'il ocist, n'an mantirai mie, celui a cui g'estoie amie ; (Pe, 393e)
[10] ne l'osai ferir ne tochier, mes nus nel me doit reprochier, que ge toz desarmez estoie. (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 1f)

14 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre