C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de batailles dans le DÉCT 
7 attestations 
 Page /1 

[1] Et disoient et cil et celes Qui el chastel remés estoient Et des batailles l'esgardoient : "Haï ! (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 91d)
[2] Serré et rengié s'an issirent, De lor gent .v. batailles firent, Si ont .ii.m. sergenz sanz faille, Bien apareilliez de bataille, Et mil chevaliers an chascune. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 60c)
[3] Qant plus ne se porent tenir, De .iiii. parz voient venir Lor batailles por aus secorre. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 60e)
[4] Et la sale vuide et desconbre, Il n'i remest ne cil ne cele, Ne chevaliers ne dameisele Qui tuit n'aillent monter as estres, As batailles et as fenestres Por veoir et por esgarder Ces qui devoient behorder. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 64f)
[5] Lors avoit an son chief assis Cligés le hiaume, et l'escu pris, Non pas le suen, mes le celui Qui s'estoit conbatuz a lui, Et remontez estoit lors primes Sor le destrier celui meïsmes, Et leisse le suen estraier Por les Grezois feire esmaier, Qant il vit plus de cent banieres Et batailles granz et plenieres De Tyois ansanble et de Grex, Mout felenesses et cruex. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 67c)
[6] Li ponz estoit et forz et hauz, a batailles estoit antor, qu'anmi le pont ot une tor et, devant, .i. pont torneïz, qui estoit fez et establiz a ce que sa droiture aporte : le jor ert ponz, et la nuit porte. (Pe, 366a)
[7] les prisons et les chevax rant et si les baille maintenant a ces qui mestier en avoient, tant que les granz batailles voient qui tot le val orent monté, et il furent .v.c. conté estre les mil sergenz qui vindrent, qui grant partie del chanp tindrent vers la porte qui fu overte. (Pe, 370b)

Fermer la fenêtre