C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de atort dans le DÉCT 
6 attestations 
 Page /1 

[1] -Or alez donc a Deu, biaus sire, Qui vostre pesance et vostre ire, Se lui plest, vos atort a joie ! (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 97a)
[2] Nus ne doit estre trop parliers que sovant tel chose li* die qu'an li atort a vilenie, et li saiges dit et retret : "Qui trop parole pechié fet. (Pe, 367b)
[3] Je voel que ma dame l'atort de la soe robe demainne, qui est de soie tainte an grainne. » (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 2a)
[4] n'i remaint chevalier ne dame qui ne s'atort por convoier la pucele et le chevalier. (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 2c)
[5] or poez vos le beisier prandre de la plus bele de la cort : je ne cuit qu'a mal nus l'atort, ja nus ne dira que je mante, que ceste ne soit la plus gente des puceles qui ceanz sont et de celes de tot le mont. » (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 6d)
[6] Li rois dist que tost s'an atort, car coroné seront andui, il et sa fame avoec lui, a la Natevité qui vient, et dist : « Aler nos an covient desi qu'a Nantes an Bretaigne ; (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 25d)

Fermer la fenêtre