C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de yssu dans la Base des Partiels 

13 attestations 
 Page /2 

[1] ... [Maistre Jehan de Clugny, ambassadeur du duc de Bourgogne aux députés du roi de France] et la tierce [requeste], [est assavoir] que, au regart du Daulphiné, qu'il luy [au roy] pleust de soy deporter a tant sans y plus riens faire ; et luy avons offert de par mondit seigneur le duc que, se son plaisir est que mondit seigneur [le daulphin] s'employe a la deffence de la foy et entreprengne le saint voyage de Turquie en le faisant accompaignier ainsy que a filz de telle maison dont il est yssu appertient, que mondit seigneur le duc sera bien content et tresjoyeux le servir et accompaignier, et de aller oudit saint voyage soubz ly (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 44).
[2] Mais a voir dire le sacrement de l'autel est le principal car de lui principalment est venu et yssu le ray et le fondement de l'amour divine. (Horloge de sapience S., c.1389, 121).
[3] ...Helinas li bons roys Fu trouvé dedens le rochier Dont nul ne pouoit approchier, Tant eüst force ou vasselage, S'il ne fust yssu de lignage; Comme entombelé fu encor Dessus les grans coulombes d'or. De Presine dit autretant, Comme fu pourtraitte en estant Aux piez de la tombe Helinas, D'albastre faictë a compas, Et du tablel qu'elle tenoit (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 289).
[4] ...nonobstant qu'ilz ne le congneussent point, si congnoissoient ilz bien à ses contenement et manieres que il estoit yssu de hault lieu et de bon. (Cleriadus Z., c.1440-1444, 95).
[5] J'é retenu ce prisonnier Pour presenter a Tallebot ; Il estoit orgueilleux et fier Maintenant y ne sonne mot. Il n'est plus dedans son trippot A Orleans, dont il est yssu. Il a esté ung saige sot, Donques il s'est a nous rendu. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 324).
[6] S'en vous ne fust grant providence Et superfluité de sens, Vous n'eussiez pas comme je sens Pronunciet la quarte partie Du dictier plain de melodie Que de vo bouche sainte et digne Est yssu, madame et cousine. (MARCADé, Myst. Pass. Arras R., a.1440, 15).
[7] Verité est moult acceptable A ceulx qui sont de Dieu venu, Mais vous n'en estes pas yssu (MARCADé, Myst. Pass. Arras R., a.1440, 103).
[8] La ligne des roix est prescripte, Car nous n'avons en ce paÿs Aulcun roy yssu des Juïfz, Mais sommes icy, par danger, Gouverné d'ung roy estranger Que voulentiers vous monstrerons. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 281).
[9] Je ne sçay, sire, quel Jhesus. Vous le mectez a grant rabbat, Mais, par le glorïeux sabbat Qui est vostre jour sollempnel, Il est yssu de son tombel, Malgré nous et tout nostre port. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 880).
[10] Yssu estoit de haulte maison Et mareschal de l'empereur ; C'estoit l'ung des plus grant seigneur Qui fut pas en trestout l'empire (Myst. st Adr. P., c.1450-1485, 101).

13 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre