C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de yssoient dans la Base des Partiels 

4 attestations 
 Page /1 

[1] La veoit le disciple ours, lyons et bestes toutes nouvelles de horrible façon qui gettoient feu par leurs gueules et une fumiere puante et abhominable, et de leurs yeulx [yeulx] yssoient scintelles estincelans (Horloge de sapience S., c.1389, 104).
[2] Aprés tout cela fait, la royne d'Espaigne, Donaïfs et Cadore et toutes les autres qui là estoient prindrent congié de Meliadice, laquelle les vouloit convoyer, mais on ne le voult souffrir qu'elle venist que jusques à l'uys pource que, à la guise d'Angleterre, depuis que une damme grant maistresse estoit retraicte la nuyt de la veille de leurs nopces, ilz n'yssoient point dehors jusques à l'andemain. (Cleriadus Z., c.1440-1444, 586).
[3] Car selon la sainte escripture, de la montaigne de Synay yssoient tonnerres et elluides ardans, qui de grant paour faisoient le peuple trembler. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 128).
[4] ...mais la grant multitude des grosses coulevrines, serpentines et ribaudequins qui rompoient ces pallis ou pieux, et navroient les gens de guerre qui yssoient pour la defense, leur firent quitter et abandonner lesdits faulxbourgs. (CHART. J., Chron. Ch. VII, V., t.2, c.1437-1464, 316).

Fermer la fenêtre