C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de yceus dans la Base des Partiels 

3 attestations 
 Page /1 

[1] ...se li cas et la response des accuséz le desire, sans ce que les dis bailli, lieutenant ou autres officiers et genz de nostre dicte cousine, à son proffit puissent ou doient faire avec yceus accuséz de ce aucune composition appertement ou secretement, puisque une fois sont emprisonné par l'enseignement d'iceux eschevins, mais doit estre par yceux du fait congneu, sentencié et prenoncié selont la loy, par sentence absolutoire ou condenpnatoire et sans aucune composition faire de ce, comme dit est (Hist. dr. munic. E., t.1, 1330-1482, 374).
[2] Et se li debteres li resqueust yceus gaies, et il soit sceu que li sievans ait moustré le rescousse, li rescoueres doit estre à soissante lb. au pourfit du seigneur, dont eschevins ont cinc s.. (Hist. dr. munic. E., t.2, 1330-1498, 87).
[3] Et nous donnons en mandement au seneschal et receveur de Poitou et à chascun d'eulz que de la dite disme, (...) baillent tantost la saisine au dit prieur, (...) et à nos genz des comptes à Paris, que yceus ostent de nostre demaine (Doc. Poitou G., t.2, 1334-1348, 128).

Fermer la fenêtre