C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de yceluy dans la Base des Partiels 

4 attestations 
 Page /1 

[1] Le roi de France aux ambassadeurs du duc de Bourgogne] (r)Si est vray que j'ay oÿ ce que m'avez dit, ensemble ce que m'ont rapporté ceulx aveuc qui avez communiquié, touchant le bon voloir et affection que beau frere de Bourgoingne a envers moy, meismement pour appaiser ceste matere. Je l'en mercye. Aussi je n'ay ne n'eulx onques ymagination (...) qu'il se voulsist faire partie envers moy pour yceluy [Loÿs], car ce seroit trop estrange chose de soustenir le filz contre le pere...» (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 70).
[2] Ilz furent armés de toutes pieces jucques au heaume et deux des plus belles filles de l'oustel leurs chausserent a chacun leurs esperons. Et aprés cela fait, le duc les fist touz chevaliers et leur saignit leur espees et leur donna la collee et puis les baisa en la bouche, ainssi que acoustumé estoit en yceluy temps. (Charles de Hongrie C., c.1495-1498, 20).
[3] Yceluy dus d'Orlyens, qui estoit mout agus En malisses parviers (Geste ducs Bourg. K., c.1410-1419, 363).
[4] ...mestre Guillaume Coinde, bourgois de Poitiers, comme aians cause des hoirs du dit feu Guillaume de Rabastre [sic] et estant en noz foi et homage à cause du dit taill et des proffiz et emolumenz d'yceluy, nous ait supplié que les choses contenues ès dites lettres li voussissiens confermer (Doc. Poitou G., t.2, 1334-1348, 136).

Fermer la fenêtre