C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de xle dans la Base des Partiels 

3 attestations 
 Page /1 

[1] Il [Lucifer] est aussy appelé Behemoth ou XLe. chapitre du livre Job, et vault autant à dire comme "buef", car il desire à rongier par les dons de sa temptacion la vie des cuers espirituelz, qui est pure et nette, aussy comme le buef desire à rongier le foin qui est bon et net de sa nature. (CORBECHON, Mauvais anges S., 1372, 488).
[2] ...et par tous les acteurs de medecine, les aguës maladies sont terminees dedens le XIIIIe jour ou au XIIIIe ; et quant elles passent oultre, elles vont jusques au XLe jour, qui est la fin des aguës, et le commencement des croniques maladies ; ou pour ce sont elles appellees converssives, quant elles passent le XIIIIe jour, car elles lessent le terme et la nature des aguës, et se traient en convertissant aux longues et croniques (S. GILLE, Comment. A.Y. L., 1362-1365, 207).
[3] L'eritaige demouré par le decès d'autre non recuilly par les heritiers, peut par le seigneur en qui fief il est assis estre saisi en sa main, et mis en bennye de huitaine, XVe et XLe, et baillé au plus offrant (Cout. instit. Anjou Maine B.-B., t.4, 1385-1496, 244).

Fermer la fenêtre