C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de voyoit dans la Base des Partiels 

6 attestations 
 Page /1 

[1] Si faisoit maintes demandes de tout ce qu'il voyoit et qu'on luy apportoit et amenoit (...). Quant on luy declairoit, legierement s'en passoit. (Nouvelles inéd. L., p.1452, 8).
[2] ...la remonstrance que ledit seigneur roy de Secile a fait à mondit seigneur de Berry, du trouble qu'il voyoit et congnoissoit estre ou royaume (Roi René vie L., 1360-1483, 309).
[3] ...il voyoit (...) le désordre qui a esté et est en tous cas ou royaume, dont les seigneurs du sang, l'\église, la noblesse et le poure peuple, aussi la justice se deulent (Roi René vie L., 1360-1483, 310).
[4] Et adonc ledit suppliant, courroucé de ce que lui disoit ledit maistre Jehan, lui dist par deux foiz ces parolles : «Va t'en ! va t'en», et print une juisarme en sa main, laquelle il avoit près de lui pour la garde de ladicte place, et frappa deux coups du plat de ladicte juisarme sur ledit maistre Jehan, pour l'en cuidier envoyer et debouter d'ilec, pour eschever debatz, et aussi qu'il estoit heure tarde et ne voyoit on plus guères (Doc. Poitou G., t.9, 1447-1456, 41).
[5] Pendant le susdit appoinctement faict entre les gens du roy et les Angloys, le roy solenniza la feste de la Toussaincts oudit lieu de Saincte-Katherine, en grant joye et liesse de ce qu'il voyoit ainsis es ennemis succumber et aller en décadence, en remerciant tousjours Dieu de la bonne fortune et des continuelles prospéritez qu'il luy envoyoit de jour en jour. (CHART. J., Chron. Ch. VII, V., t.2, c.1437-1464, 160).
[6] ...Jehan Blereau (...) estoit en si grant maladie, que l'on luy esperoit plus la mort que la vie, de verole, et tant que ledit Jehan ne voyoit goute de ses yeulx (Mir. ste Cath. Fierbois C., 1470-1483, 126).

Fermer la fenêtre