C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de vit dans la Base des Partiels 

320 attestations 
 Page /33 

[1] ...c'estoit en l'onneur de Macommet, pour ce que une foiz, le dict Macommet, passant pais, vit une belle fille, laquelle il appella a venir a luy pour avoir sa compaignie (Pèler. D., 1486, 402).
[2] Entre deux qu'il s'estoit ainsi arrestez tout esbahis vint une hulotte et se assist sur la porte et commence ... chanter, li Tartrez le vit le huelot sur la porte (JEAN LE LONG, Voy. Bieul B., 1351, 290).
[3] ...quant ledit Tallebot fut approuché dudit champ (...) fut esmerveillé quant y le vit fossoyez de si parfons fossez. (LE BOUVIER, Chron. Ch. VII C.C.J., c.1451-1455, 389).
[4] ...l'on vit messire Jehan de Rebremettes tout au descouvert a deux genoux a terre et les mains jointes vers le ciel, dont en l'une des mains avoit sa targette. Et, levant prestement, s'en party dehors armé de sa cotte d'arme, et prist en sa main droite sa lance dont devoit faire get. En la main esclence, en quoy tenoit sa targe, prist sa hache (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 165).
[5] Ung herese] Faisoit le papelart et le saint homme par la plus extreme fachon que l'on vit onques. N'avoit que ung oeil. Ne savoit mot de lattin ne d'escripture. Estoit lait et de vil abit. Alloit deschaulz et a nuz piéz (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 226).
[6] Si fut le conte moult esbahi de son adventure, mes, tout oblecté en son pechié, moroit d'annuy et de douleur de quoy il vit empeschement en son mariage (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 258).
[7] Et par ainsi le duc craignant le roy (...), quant se vit ainsi acueilli en indignation sans cause (...), ne visoit qu'a soy fortifier par sens et de mettre en Dieu sa querelle, car a tous léz du monde se voioit avironné de peril et de manasses (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 261).
[8] Quant Rosemonde fu saoulee de son second mari, elle voult avoir le tiers, et vit le seigneur de Ravenne qui estoit biau chevalier. Si l'ama fort. Et une fois pour faire mourir son mari, elle li presente un galice, plain de venin couvert de vin. (MéZIèRES, Vertu sacr. mar. G.-K., c.1384-1389, 46).
[9] Et a celle heure une figure lui fut monstree de merveilleuse beaulté, de tres especial façon, qui representoit l'estre et la personne de Sapience, et vit celle precieuse ymage en une nue assise en un throne d'yvoire, vestue de vestemens excellens et de souveraine beaulté. En celui estat apparoit celle dame, espouse plaisant, belle et clere, et reluisant en vestemens dorez, et de couleurs couronnee. (Horloge de sapience S., c.1389, 67).
[10] ...il est ravis en esperit ou sus son esperit; il a sa conversation es cieulx; il vit d'amour; il art plaisanment et paisiblement sans obscurté de fumée. (* *, 30).

320 attestations 
 Page /33 
Fermer la fenêtre