C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de vis dans la Base des Partiels 

110 attestations 
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[1] Situee en la dicte isle du Langoul appartenante a la religion de Roddes, et la ordinairement se tiennent XXV freres pour garder l'isle des courseres turcs qui sont vis a vis. (Pèler. D., 1486, 424).
[2] Situee en la dicte isle du Langoul appartenante a la religion de Roddes, et la ordinairement se tiennent XXV freres pour garder l'isle des courseres turcs qui sont vis a vis. (Pèler. D., 1486, 424).
[3] J'entens donques maintenant a declairer les ruynes et les lieux ou elles se firent oudit royamme [de Naples], et le temps et l'espace que elles se continuarent et prindrent commencement, selong toutevoyez les recors que j'en vis envoyé du pays meismes et des courtisiens de Romme en l'hostel du duc (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 96).
[4] ...l'eglise des Augustins la tierce partie, qui estoit voussure, fut toute ruee jus, et le remanant tout ouvert et gasté ; l'eglise de Sainte Clere ouverte en pluseurs lieux, et ruee une partye du cloistre. Les Chartreux aussi et l'eglise du Mont Olivet receurent dommaige merveilleux et furent gastees et ruynees en diverses manieres et qualitéz ; selong le record que j'en vis, furent toutes ruees jus et perillees. (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 97).
[5] ...l'eglise des Augustins la tierce partie, qui estoit voussure, fut toute ruee jus, et le remanant tout ouvert et gasté ; l'eglise de Sainte Clere ouverte en pluseurs lieux, et ruee une partye du cloistre. Les Chartreux aussi et l'eglise du Mont Olivet receurent dommaige merveilleux et furent gastees et ruynees en diverses manieres et qualitéz ; selong le record que j'en vis, furent toutes ruees jus et perillees. (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 97).
[6] Ainsi soit fait par toy, doulce Vierge Marie, qui vis et regnes pardurablement aveuc Jhesu Crist, ton benoit Filz, et te sies a sa dexture, vestue de robe doree et de gloire avironnee de parfaite lumiere. (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 74).
[7] Mais quant il [Raymon] vit le corps humain De la dame qui le tenoit Ou si grande beauté avoit, Il entr'oublïa ses ennuis Et ne scet s'il est mors ou vis. Du cheval sault jus sur l'erbage, Puis il dist: "Gracïeux ymage, Dame de grant beaulté paree, A qui nulle n'est comparee, Pardonnez moy, pour Dieu mercy..." (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 125).
[8] Melusigne] Jut a terre toute pasmee. Les barons la vont redrecer Tout bellement sanz la blecer. Tantost un chevalier s'apresse, Le vis lui moulle d'eaue fresche, Voire bien quinze foiz ou vingt; Adonc le cuer si lui revint. A Raimondin dit molement, Maiz moult parla piteusement: "Helas, helas, helas Raimon! Mal te veis oncques, ce feis mon! Mal vy la grant beaulté de toy, Mal vy ton gracïeux arroy, Mal te vy dessuz la fontaine, Mal vy ton gracïeux demaine, Mal vy ton atour amoureux, Mal vy ton gent corps precïeux, Mal vy la doulente journee Que de toy fu enamouree..." (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 238).
[9] Oncques Priant, qui estoit roy de Troye, N'eust sy grant non ne tel bruit comme moy. Je ris, je gale, je dance, je festoie, Je vis au monde sans avoir quelque emoy. (Pouvre peuple H., c.1450-1492, 160).
[10] Pluseurs est le plus fort larron Que je vis oncques en ma vie. Vous seriés trestoute esbaÿe, Se vous saviés le grant effroy Qu'il fist au Peuple devant moy. Tout luy a tolu et osté; Le povre homme en est deserté. (Pouvre peuple H., c.1450-1492, 225).

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