C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de vingt dans la Base des Partiels 

156 attestations 
 Page /16 

[1] ...certains petiz Mores qui nous apportoient de l'eau, a demy medin le seilleva, qui vault bien dix deniers ; noz truchemans les garderent de plus en apporter affin de l'avoir par leurs mains, et la nous vendirent ung medin, qui vault vingt deniers. (Pèler. D., 1486, 394).
[2] L'an mille quatre cens et huit, en apvril, me party pour aller ... la seconde armée que fist l'inffant don Ferrant de Castille, et entray en mer ... l'Escluse avecq la flotte d'Espaigne, lesquelz estoient en nombre vingt et sept voelles. (LANNOY, Voy. amb. P.H., p.1450, 15).
[3] Et au partir, mon maistre devantdit seigneur de Cornuaille me donna vingt nobles pour racheter ung harnas. (LANNOY, Voy. amb. P.H., p.1450, 50).
[4] Lesquelz Gênenois me firent honneur et bonne chière, et me envoyèrent pour présens vingt et quatre coffins de confiture, quatre torses, cent chandeilles de cire, ung tonnelet de malvisie et du pain (LANNOY, Voy. amb. P.H., p.1450, 64).
[5] L'an vingt et huit, le deuxième jour de jenvier, partant de l'Escluse me envoya mondit seigneur le duc en ambaxade, pour le fait des Housses, en Hongrie, devers le roy des Rommains, roy de Béhaigne et de Hongrie, et devers le duc Aubert d'Ostrice et devers les esliseurs de l'Empire. (LANNOY, Voy. amb. P.H., p.1450, 164).
[6] Savoir faisons que aujourd'uy (...) nous est apparu par vidisse de certaines lettres royaulx comme il estoit mandé aux vicontes de Vire et de Carenten que (...) ilz feissent finance aux despens du roy de vingt pippes de vin de pais (Chron. Mt-St-Mich. L., t.1, Pièces diverses, 1418-1432, 174).
[7] quarante pippes de sidre et servaizes, XXV quartiers de fourment et vingt pieces d'aumailles (Chron. Mt-St-Mich. L., t.1, Pièces diverses, 1418-1432, 175).
[8] Jehan, par la grace de Dieu duc de Bretaigne (...) aux recepveurs commis et ordonnez a recepvoir la traitte de vingt soulz par pippe de vin passans et issans hors des pais d'Anjou et du Maine (Chron. Mt-St-Mich. L., t.1, Pièces diverses, 1418-1432, 212).
[9] De laquelle somme de deux cens vingt et trois livres tournois vous avés voullu ou voullés faire rabaiz ... nostre dit conseillier (Chron. Mt-St-Mich. L., t.2, Pièces diverses, 1432-1463, 92).
[10] pour le dit establissement, convient mander, assembler et emploier jusques ... certain nombre de gens de guerre pour nous y servir pour tel temps que bon nous semblera, c'est assavoir de la retenue et charge du dit sire de Scalles, tant pour sa conduite que pour les champs, trente lances ... cheval et les archiers; de la garnison de Vire, dix sept lances ... cheval et les archiers (...) de la garnison de Caen, sur la creue des gens de guerre ordonnés illec, une lance ... cheval et vingt archiers (Chron. Mt-St-Mich. L., t.2, Pièces diverses, 1432-1463, 160).

156 attestations 
 Page /16 
Fermer la fenêtre