C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de vingt-quatre dans la Base des Partiels 

5 attestations 
 Page /1 

[1] ...vingt-quatre tenanz dehors chacun XII deniers, qui valent vingt-quatre souls (Cartul. Laval B., t.2, 1332-1412, 188).
[2] ...vingt-quatre tenanz dehors chacun XII deniers, qui valent vingt-quatre souls (Cartul. Laval B., t.2, 1332-1412, 188).
[3] En ce mesme an, le samedi desrenier jour de decembre, fut cryée la monnoye du roy et furent descriées les placques, qui estoient de huit doubles et mises à huit deniers parisis. Et aussi les blancs du roy au K. furent mis à six deniers, lesquelz estoient à huit. Et toutes autres monnoyes deffendues excepté la monnoye de Monseigneur de Bourguongne, c'est assavoir virelas pour douze deniers la pièce, et rider d'or de soixante-dix au marc pour vingt-quatre soubz parisis la pièce. (CHART. J., Chron. Ch. VII, V., t.1, c.1437-1464, 219).
[4] Pour vingt-quatre livres de plume, nommée fleurin, qu'il a mises et employées en ladite couste et audit coussin, à 3 sous parisis la livre, valent 72 sous parisis. (CHART. J., Chron. Ch. VII, V. t.3, Fr. hist., 1403-c.1470, 255).
[5] ...c'est assavoir fait de broderie sur chascune d'icelles [houppelandes] autour de l'assiette de la manche senestre, un chappel dont l'esclice est d'or cler, semées d'oeilles, faits en façon de plumes de paon ; et gecte la dicte esclisse vingt-quatre branches de may et huit de genestes, dont les seize vont contremont le collet et s'espandent sur le quartier de devant jusque près de la ceinture ; et pareillement sur le quartier de derrière, et les autres seize branches vont contreval la manche senestre d'icelle houppellande et s'espandent et champoient toute icelle jusques au coude ; et sont, les dictes branches de may et de genestes, semées de fueilles et de cosses d'or cousues de soies des dictes quatre couleurs du roy nostre seigneur (CHART. J., Chron. Ch. VII, V. t.3, Fr. hist., 1403-c.1470, 266).

Fermer la fenêtre