C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de veue dans la Base des Partiels 

129 attestations 
 Page /13 

[1] ...toute ceste science je l'ay par veue propre et par pratique personnelle par dessus lesdis pays dès que je eulx .XXV. ans jusques que je eu passé .LX. ans (Passage Terre Sainte Piloti D., 1441, 4).
[2] Derechief, ou chastel du principal convent aura une eglise, si notable et si mervelleuse que onques semblable en fourme ne fu veue, et sera de cinquante coubtes de large, sans coulompnes, et de cent coubtes de lonc, et en hautesse jusques au plus haut des murs il aront XXV coubtes. Et chascun coubte sera de II pies, et chascun pie de XVI ducas ou dois. (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 83).
[3] "Sire, dist il [Raymon], par Saint Lorens, Je la [la dame que j'épouse] voy de si noble arroy Com s'elle estoit fille de roy; Plus belle ne fut veue d'ueil. Elle me plaist car je la vueil..." (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 142).
[4] Compte moy ung pou de ton fait, Car je t'ay veue si parfaite! Comment es tu ansi retraite, Ci blassée, si desronpue? (OLIOU, Mess. Arg. A., c.1470, 490).
[5] ... «Cy est logié mon seigneur le conte, beaux amis Olivier ; je n'en fay nulle doubte.» «Non fay je moy, dame,» fait il, «or gettez vostre oeil sur la cheminee de layans et se la fumee en poëz veoir saillir, je croy qu'il vous en sera de mieulx.» Lors se prist a sousrire la noble dame et dist : «Par foy, Olivier, doulx amis, la veue me fait grant bien voirement, mais d'icy ne m'eslongeray gairez loing, se je ne voy le gracieux mire de mon mal angoisseux.» (Comte Artois S., c.1453-1467, 106).
[6] Hellas, ma tres loyalle dame, Dieu scet bien que quant je descouvris nos amours au duc, que se fust en grant feableté, et affin que je ne perdice le pays, pource que ja mais ne vous eusse veue. (Chast. Vergier S., c.1450-1480, 107).
[7] ...et au vray dire les armes chiere le comperent, car des grans et continuelz coups sont fort dommaigies. De plus fort en mieulx s'essoient les chevaliers par une maniere felonne et ennemieuse tellement, que passé grant espace n'avoit esté veue plus crueuse (Jehan d'Avennes F., c.1465-1468, 133).
[8] A chief de piece Desir, qui premier estoit, se regarde et vit assez loign d'eulx ung moult hault pin qui estoit au meillieu de celle plaine, ne oncques ne peut appercevoir ville ne chastel a une veue a l'environ, et si estoit la champaigne si grande et si lee comme vous avez ouÿ, ne ne fut pas le pin si pres d'eulx qu'il ne fust nuyt toute obscure avant qu'ilz y peussent venir. (RENé D'ANJOU, Cuer am. espris W., 1457, 88).
[9] La veue de l'oeil du Cuer regardant les blazons soy bessa lors ung peu, comme l'acteur raconte, choisissant ung escu sans coronne lequel estoit de gueules a ung dragon d'or volant, onglé et denté d'argent, ouvré de musayque, lequel escu estoit ja par viellesce moictié descouloré et presque tout terny (RENé D'ANJOU, Cuer am. espris W., 1457, 125).
[10] Sur l'un des carrez de ladicte voulte estoit, plus a la veue et au jour que pluseurs autres qui la pendoient cza et la sur la porte, ung escu bel et large, assez frais et non trop, lequel estoit bandé d'argent et de gueulles (RENé D'ANJOU, Cuer am. espris W., 1457, 130).

129 attestations 
 Page /13 
Fermer la fenêtre