C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de venerie dans la Base des Partiels 

6 attestations 
 Page /1 

[1] "...Et quant a l'esbatement des oyseaux et des chiens et, par espicial, de la chasse et de la braconnerie, du temps perdu, et de l'amour desordonne et comme une passion enracinee, de la fole despense et du dommage des pauvres gens qui est engendree pour l'occasion des oyseaux et de la venerie, les docteurs de l'eglise en ont tant escript a la reprobacion", dist la royne, "que a present je m'en passeray brefment..." (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 213).
[2] \à Regnault de Givres, escuier, venu du pays et conté d'Artois, la somme de dix frans monnoye royal, laquelle du commandement et ordonnance de mondit seigneur lui a esté payee, baillee et delivree comptant pour payer et distribuer à pluseurs braconniers, varles de chiens et aultres aides qu'il lui a convenu et convient prendre pour soy aidier oudit fait de venerie pour la garnison de venoison que necessairement lui a convenu faire tant pour la venue des Englois en ladicte ville d'Arras (Comptes Etat bourg. M.F., t.1, 1419-1420, 485).
[3] ...deniers paiez à Guiot Benoist, clerc de la venerie de mondit seigneur, pour la despence des chiens de ladicte venerie (Comptes Etat bourg. M.F., t.2, 1418-1420, 17).
[4] ...deniers paiez à Guiot Benoist, clerc de la venerie de mondit seigneur, pour la despence des chiens de ladicte venerie (Comptes Etat bourg. M.F., t.2, 1418-1420, 17).
[5] \à Guiot Benoit, clerc de la venerie de mondit seigneur, la somme de 780 frans, pour icelle somme tourner et convertir en la despense des chiens de ladicte venerie pour l'annee commençant le premier jour de janvier oudit an mil quatre cens et dix neuf (Comptes Etat bourg. M.F., t.2, 1418-1420, 310).
[6] \à Guiot Benoit, clerc de la venerie de mondit seigneur, la somme de 780 frans, pour icelle somme tourner et convertir en la despense des chiens de ladicte venerie pour l'annee commençant le premier jour de janvier oudit an mil quatre cens et dix neuf (Comptes Etat bourg. M.F., t.2, 1418-1420, 310).

Fermer la fenêtre