C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de veiz dans la Base des Partiels 

4 attestations 
 Page /1 

[1] Il y avoit au bout de la place ung hault buffet et veiz aucuns qui y beuvoient. Je ne sçay si c'estoit vin ou eaue (LA BROQUIèRE, Voy. Outr. S., c.1455-1457, 192).
[2] Graces a Dieu et a toy, cuer seulet, de ce que par ton admonicion j'ay depuis que ne te veiz commencié sentir une ardeur et doulceur et clarté ne scay quelles dedans moy. (* *, 124).
[3] ...le duc se trouvoit moult troublé de la mort du duc Philippe, et avoit fait preparer ung service et ung obseque, le plus beau que je veiz oncques ; car il y avoit quatorze prelatz revestuz, et toute la nef de l'eglise estoit toute parée de soye et de boucran aux armes de monseigneur de Bourgoingne, et non pas armes actaichées ... espingles, mais couchées et moslées, comme l'on fait les cottes d'armes. Les cierges et les luminaires furent grans et plantureux (LA MARCHE, Mém. III, c.1470, 62).
[4] L... veiz je ung flascon d'argent plein de tizanne. La tizanne fut si engellée dedans le flascon, que la force de la glace rompit ledit flascon (LA MARCHE, Mém. III, c.1470, 213).

Fermer la fenêtre