C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de vaillances dans la Base des Partiels 

11 attestations 
 Page /2 

[1] Pource qu'il est vray que maints cheualliers, en ouant retraire les grans aduentures, les vaillances, et les biaulx faiz de ceulx qui au temps passé ont entreprins de faire les voiages et les conquestes sur mescreans (BONTIER, LE VERRIER, Canarien G., c.1425 [1482], 1).
[2] Le connestable regardoit les non comparables vaillances de messire Cleriadus et ce que il faisoit sur les Sarrazins, car es plus grans presses et es plus grans tas des Sarrazins, il s'i boutoit, l'espee ou poin. (Cleriadus Z., c.1440-1444, 288).
[3] Il fist tant d'armes et de vaillances que c'estoit une moult belle chose à veoir et tant fist, par sa prouesse et par la voulenté de Nostre Seigneur, que il les mist tous au bas (Cleriadus Z., c.1440-1444, 621).
[4] .. "Noble chevalier, monseigneur mon pere le roy a tresgrant plaisir de vous vaillances et aussi ont tous ceulx ceans pour les tresgrandes et marveilleuses vertus et noblesses que sont en vous..." (Belle Maguel. C., 1453, 7).
[5] Et quant ilz furent ensemble, fort loua Maguelonne Pierre des vaillances qu'il avoit fait en chevalerie. (Belle Maguel. C., 1453, 26).
[6] Messeigneurs, a mon audience Dire veul selon mon advis Et ce que en mon cueur je pense : Puis que ad ce faire suis soubmis Devant vous tous princes de pris Qui estes rempliz de vaillances, Savans de guerre et hardis, Et sur tous autres preminances. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 96).
[7] Oncques mès je ne fus vaincu D'omme vivant, ne convaincu ; Mais pluseurs en ay mis a mort Par mes vaillances et effors. (Myst. st Adr. P., c.1450-1485, 20).
[8] Nous, deuement acertainés de voz vaillances, loyaulté, preudomye, conduicte, sens et bonne diligence, vous avons commis et ordonné, commectons et ordonnons, par ces présentes, pour faire assembler et mectre sus en nostre pais et duchié de Berry les dites gens. (Archives servit. Louis XI T., 1451-1481, 28).
[9] Et pour cette fois je dissimuleray ung peu de parler de ce noble Roy des Rommains et de ses grans faiz et de ses vaillances, o- j'ay espoir de venir tout ... temps, et est besoing que je escripve et mecte par escript le sens et la bonne conduicte de monseigneur Philippe d'Austriche, son filz. (LA MARCHE, Mém. III, c.1470, 312).
[10] Adonc commença grant et terrible assault, où il y eut et se passèrent de grans vaillances de part et d'aultre, main à main, et y fut merveilleusement combatu à coups de haches, guisarmes, lances et de traict moult vaillamment. Ce chaplis dura par l'espace d'une grosse heure. (CHART. J., Chron. Ch. VII, V., t.3, c.1437-1464, 5).

11 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre