C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de vacquer dans la Base des Partiels 

8 attestations 
 Page /1 

[1] O quant me sera donné tout a plain que je puisse vacquer et veïr comme tu es souef, mon Seigneur et mon Dieu ? (Internele consol. P., 1447, 131).
[2] Per tout le pays fut grant feste et dura XXII jours sans vacquer a aultre chose. (Belle Maguel. C., 1453, 59).
[3] ...seront tenuz les diz conseilliers d'estre ensemble chascun jour, du matin jusques à disner et aussi de relevée pour vacquer continuelment aux besongnes qui occurront. (Hist. Lille T., t.1, 1330-1500, 78).
[4] ...à ce que le bon plaisir de Vostre Saincteté feust le depputer coadjuteur de l'abbé, commandeur de l'eglise de Saint Pol de l'ordre de Premonstrés de Verdon, pour son antiquité, et que desormais il ne peut pas bonnement vacquer et entendre au regime et administracion de son abbaye. (Lettres Charles VIII P., t.4, 1494-1495, 65).
[5] ...nous donnons encores charge à nostredict conseillier de vacquer et entendre à faire rabiller la nef de la Charante qui a esté blecée (Lettres Charles VIII P., t.5, 1484-1498, 98).
[6] ...entendons que justice sommere soit faicte audict povre gentilhomme, vous mandons que l'aiez à expedier et vacquer oudict procés en toute la meilleur et plus briefve expedicion que faire y pourra (Lettres Charles VIII P., t.5, 1484-1498, 165).
[7] Item, lesquelz conservateurs particuliers, qui ainsi seront commis pour la part du Roy et pour la part de mondit seigneur de Bourgoingne, ou leurs subrogués ou commis, s'ilz avoient legitime excusacion de non y vacquer en personne, c'est assavoir les deux de chascune marche pour les deux costez, seront tenuz d'eulx assembler chascune sepmaine le jour de mardi, (...) pour communiquer illec de toutes les plaintes et doleances qui seront survenues d'ung costé et d'aultre touchant lesdictes tresves (LA MARCHE, Mém. III, c.1470, 224).
[8] ...en toute diligence nous envoierons par delà nostre très chier et très amé cousin le marquiz et conte de Somerset, auquel avons donné commission, auctorité et povoir de besongnier et faire besoigner, vacquer et effectuelment de par nous entendre à la reformacion, reparacion et amendement de tout ce qui sera trouvé avoir esté fait, perpetré et commiz contre la teneur et effect des treves et prorogacion devant dictes (ESCOUCHY, Chron. B., t.3, Pièces justif., 1440-1461, 174).

Fermer la fenêtre