C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de unie dans la Base des Partiels 

7 attestations 
 Page /1 

[1] ...et demorera toute la crestienté en paix et en transquillité, et toute unie, et une volenté ... la conqueste de Yhérusalem et du reste de la paganerie. (Passage Terre Sainte Piloti D., 1441, 172).
[2] Et en cest estat est ditte la personne morte au monde pour ce qu'elle n'y scent riens qui luy tiengne, et est unie a Dieu; est dormant aux vanités de ce siecle et veillant aux biens pardurables. (* *, 30).
[3] Bon se fait de pechiet retraire Pour yceulx biens a soy attraire, Esquels est enclose plaisance Plaisir de vraye concordance, Concord uny par amisté Amistoable charité, Caritativement unie, Universelement partie, Participant a toute glore De tres glorieuse memore. (MARCADé, Myst. Pass. Arras R., a.1440, 87).
[4] Se cueur n'est plus dur c'une c'un[e] enclume, Il fault dire pour verité Que la puissante deïté Est en luy noblement unie. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 512).
[5] ...ou temps de Silvestre, du grant Gregoire et des lieutenans de mon Pere confesseurs, quant l'eglise militant universale, orientale et occidentale, affricane et australe et de septentrion, estoit entierement subjecte et unie a l'eglise de Romme, qui lors saintement exercoit l'office des deux clefz, et lors les tresgrans princes et empereurs et roys catholiques enclinoyent leurs testes devotement et humblement et a genoulz aux piez des lieutenans de mon Pere (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 357).
[6] la couleur est ainsi appellee pour ce qu'elle est perfaite par la chaleur du feu ou par la clarté du souleil, sicomme dit Ysidoire en son .XVIIIe. livre. Ou elle est appellee couleur pour ce qu'elle est coulee pour estre plus soubtillement unie et encorporee ou corps ou elle est. (CORBECHON, Couleurs S., 1372, 367).
[7] Après, lui dis que toute chrestienté estoit unie, excepté ung grain de blé en ung boissel, c'estassavoir le conte et ceulx de la conté d'Armignach (MONSTRELET, Chron. D.-A., t.3, c.1425-1440, 224).

Fermer la fenêtre